5-consells-per-a-les-teves-vendes-telefòniques

5 consells per a les teves vendes telefòniques

Amb freqüència ens estancem en uns certs punts de les nostres campanyes sense saber que fer, la qual cosa pot dificultar l’assoliment dels nostres objectius de vendes. En aquest moment, resulta crucial analitzar les nostres accions passades i presents i com enfocar-les per a aconseguir l’èxit. Perquè puguis saber com millorar les teves vendes telefòniques, et brindem aquests 5 consells per a les teves vendes telefòniques.

El començament d’aquest procés pot semblar complex. Es requereix una anàlisi exhaustiva que abasti des dels KPIs de televendes, la idoneïtat de la tecnologia emprada, la precisió en l’orientació de les campanyes, fins a l’avaluació del talent que integra el teu equip.

Evita contactar a l'usuari sempre a la mateixa hora.

Per a millorar en vendes telefòniques cal que no cridis sempre al mateix usuari a la mateixa hora i dia. Tots tenim els nostres hàbits i rutines: treball, menjars, descansos… Donada la seva familiaritat amb aquestes rutines, també tenen la capacitat d’identificar ràpidament els successos quotidians.

La pràctica porta a la millora

Es poden tenir les millors eines per a vendes, un speech redactat de manera impol·luta i a un equip 100% capacitat, però si no es practica i no es dona un ús adequat a les eines disponibles, l’èxit en vendes es reduirà de manera notòria. 

La pràctica constant és fonamental per a aconseguir l’èxit en vendes. És important dedicar temps a perfeccionar les habilitats de venda. La interacció amb els clients, l’escolta activa i l’adaptabilitat són elements clau per a tancar una venda de manera efectiva.

To de veu

La principal eina en atenció al client o en televendes és la nostra veu. El nostre to ha de ser ferm i segur per a poder transmetre confiança al consumidor. A més, en les nostres interaccions amb el client, és imprescindible poder projectar entusiasme en parlar pel fet que fa entendre al client que el nostre producte o servei és el més interessant del mercat. Si no ens entusiasmem a nosaltres mateixos, qui si no ho farà.

També és important evitar utilitzar un to automatitzat i robòtic, com si semblés que estiguéssim dient sempre el mateix. Cada client és diferent, i tenim l’oportunitat d’abordar cada cas de manera independent com si fos únic i exclusiu.

Venda creuada

La venda creuada o Cross Selling, és l’acció mitjançant la qual un agent de vendes intenta vendre productes complementaris als quals consumeix o pretén consumir un client. El moment perfecte per a realitzar aquesta acció és en les pròpies vendes o captacions. Per a això, és important guanyar temps i mostrar al client que es tracta d’un producte únic i exclusiu.

Escolta activa

Aquesta tècnica sol ser l’acció més difícil d’executar per als agents. Els agents solen tenir una sòlida formació sobre el producte i servei que oferiran i els urgeix la necessitat de compartir-ho amb el possible client.

No obstant això, tenir en compte tot el que està dient l’usuari, des dels seus dubtes fins a temes més personals d’ell, són clau per a construir una bona relació que ens porti cap a una venda assegurada. Si només et centres en parlar sobre el teu producte o servei, l’usuari se sentirà ignorat el que desembocarà en un no rotund. Deixa que el client parli i et portarà a l’èxit!

Conclusió de 5 consells per a les teves vendes telefòniques

La venda telefònica, quan s’executa de manera estratègica, no sols aconsegueix el seu objectiu de comercialitzar productes o serveis, sinó que també enforteix altres canals de venda, recolza el comerç electrònic o físic, i es converteix en un component essencial per a la fidelització i el servei al client. Esperem que els hagin servit aquests 5 consells per a les teves vendes telefòniques.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt