Principals-prioritats-que-tenen-en-compte-els-consumidors-ContactAnd

5 prioritats que el consumidor té en compte

Les empreses estan en constant cerca de la millor estratègia empresarial per a oferir els millors serveis als consumidors. Us presentem les tendències empresarials més importants que han marcat aquest 2023 i influenciaran aquest 2024.

 

1. La Intel·ligència Artificial com a eina de venda:

Esta herramienta novedosa, está dando mucho de qué hablar estos últimos meses sobre su uso. En el sector de los Contact Centers, se emplea para la automatización de procesos y empleados. Otro uso  que se le está otorgando a la IA, es para la construcción de Metaversos para realizar actividades de la vida real de forma virtual dentro del hogar. Más del 70% de empresas españolas están planeando invertir en herramientas de IA.

 

2. Ètica i causes socials

Una de les principals prioritats del consumidor són els valors ètics que comparteix una empresa, així com les condicions i el benestar dels seus treballadors. Entre els principals temes en el qual el consumidor està interessat es troben la desigualtat racial i de gènere, el canvi climàtic, el “body positive”, la inclusió de minories i la privacitat de dades. Per exemple, influeix de manera molt positiva en els consumidors l’ús de productes elaborats de manera sostenible i respectuós amb el planeta per a contrarestar els efectes del canvi climàtic.

 

3. Neuromarketing

Per a les empreses, és molt important ser conscient d’aquesta tendència del màrqueting que està condicionant el món de les vendes. Segons la Universitat Nebrija, el 90% de les compres que es realitzen estan condicionades per les emocions, ja sigui una venda física o en línia. Gràcies a l’ajuda de la neurociència i de la psicologia, és possible comprendre que factors emocionals intervenen en el procés de la venda.

 

4. Atención personalizada

Cualquier empresa que quiera ofrecer un servicio de calidad necesita conocerlos al máximo posible. Tener conocimiento de sus intereses, hobbies y ubicación de los consumidores ayuda a mejorar la segmentación del mercado y posterior creación de campañas de marketing de contenidos. En las ventas telemáticas, dirigirse al cliente por su nombre, ofrecer una imagen más humana, empatizar o realizar una mejor recomendación de productos son aspectos que el 80% de los usuarios considera relevantes.

 

5.Entreteniment i diversió

Els consumidors accepten millor una marca o producte si se’ls ofereix una experiència que els resulti divertida o relaxant. En conseqüència, qualsevol acció que servei a l’usuari de la rutina, serà més ben rebut. Aquesta tendència pot resultar molt útil per a empreses juvenils i desenfadades.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt